donderdag 31 december 2015

Loungebanken

Ik doe eens lekker niet zoals de rest
Och ja, who am I kidding
Ik doe eigenlijk meestal niet zoals de rest
:)

Geen lijstje hier over 2015
Ik post wel een mooie herinnering
al is ze zelfs al van 2014

In onze tuin willen we vanalles
Het moet een plaats zijn om te spelen,
te barbequen, te eten, mooie planten te zetten,te tuinieren,
maar ook een plaats om gewoon te rusten,
op de bank te 'hangen', te chillen,
te loungen!


Het was mijn bedoeling om de stoere griet uit te hangen
en het meeste zelf te doen
Ik had een plannetje van het internet geplukt
en net zoals ik Ikea kasten easy peasy vind,
zou dit me ook wel lukken
:)

...ware het niet dat ik geveld werd door
the mother of all keelonstekingen...


De vent kon dus al het werk doen
samen met ons papa


Mijn twee favoriete venten bij elkaar
een goed team!
:)


Het hout 'erfden' we van mijn schoonbroer 
toen hij zijn terrasplanken door tegels verving


De twee bloembakken die kregen we er ook bij
Ze werden opnieuw gevuld
en zijn nu de scheiding tussen het lounge terras en het gras



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!