dinsdag 29 oktober 2013

Maxi cosi deken

Ze blijven er echt voor gaan op 't werk
volgens mij heeft onze S&L afdeling
de taak op zich genomen
om de vergrijzing eigenhandig
tegen te gaan
:)

maxi cosi dekentje naaien

En dat gaat misschien nog wel eens lukken ook!
welkom kleine Yoann!

maxi cosi dekentje naaien

Een klein, handig dekentje
om over de maxi cosi te leggen
(50 x 60 cm)
- ik herinner me dat ik vaak met een te groot exemplaar 
aan het sukkelen was -
Lekker zachte fleece
en een gewafeld katoentje van in Kapellen
met nog een azuurkleurig paspelken tussen

13 opmerkingen:

  1. Oh, zo schattig, de gele lettertjes en het paspelke maken het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor zo'n schoon dekentje zou ik ook nog eens overwegen de strijd aan te gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi dekentje ... dat wordt lekker gezellig dutten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer heel mooi gedaan tanti!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG !! Dat heb je mooi gedaan!
    Die prille moeders op jouw werk boffen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wafelkatoentjes was inderdaad de beste keuze, leuk om het resultaat te zien! Het is weer een heel schoontje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi en zo zacht ! Ik wil ook eens in dat maxi cosietje liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoor! Ben alleen benieuwd, je stikt dit waarschijnlijk alleen langs de naden, blijven fleece en bovenlaag mooi op elkaar liggen? Zonder verder door te stikken?
    Je hebt me in ieder geval geïnspireerd om zoiets te maken voor een aankomend babietje!

    Groetjes, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marloes
      Idd enkel aan de naden gestikt. Ik heb fleece met langere haartjes gebruikt, dat 'kleeft' een beetje aan het katoentje.
      Ik vond het niet nodig om door te stikken, maar dat kan je natuurlijk altijd doen, dan krijg je een soort quilt effect.

      Verwijderen
  9. Heel mooi! Grote dekentje zijn inderdaad niet zo handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeer knap gedaan! Leuke blog trouwens, ik kom zeker regelmatig eens piepen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. :-) Anti-vergrijzingafdeling :-) Mooi dekentje! Ik moet er ook nog eentje maken, heb je dit dan doorgestikt dat de lagen op elkaar blijven of is dat niet nodig? Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb ik niet gedaan, vooral omdat het zo'n kleintje is (50 op 60 cm)
      al was is ook bij het grotere model te lui :)
      met die langharige fleece 'kleeft' dat een beetje aan elkaar vind ik, enkel als het uit de was komt zal je dat eens goed moeten wrijven denk ik

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!