maandag 3 juni 2013

Er is een kindeke geboren...

Het tweede kindeke van een collega
En de kleine prinses heet
...


En elke kleine prinses
verdient een kleine prinsessenjurk
...
zo eentje om in te pronken 
...
zo eentje zoals de Itty bitty baby dress van Made by Rae
:)

itty bitty baby dress baby jurkje

Maar dan made by Regina
:)

itty bitty baby dress baby jurkje

En netjes omgezoomd met mijn beste vriend, de tweelingnaald
:)


Na al die tasjes was het fijn om nog eens een jurkje te maken
zeker als het zo klein en prutserig is!
en ik bedoel echt klein he
maat 50-56
:)
sweet!

12 opmerkingen:

  1. Oooh, zo'n lieflijk prinsessenjurkje ! Da's keimooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Zal haar beeldig staan! Een echt prinsesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo cute!! En je clematis staat al in bloei!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja inderdaad, dat ene bloemetje moest gewoon mee op de foto :)

      Verwijderen
  4. Helaba, super mooie blog heb je... we gaan je volgen!
    Heel mooi kleedje, echt heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig op je blog terecht gekomen! Ik ben je 30ste volger. Jeej! Prachtig kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super!
      ik ben ook eens op jouw blog gaan kijken, rara wie nu ook jouw volger is ;)

      Verwijderen
  6. Lief! en wat een prachtig kaartje - van dat motiefje wil ik ook wel een stofje...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!