vrijdag 15 januari 2016

Olivianneke


Babykleertjes naaien,
een mens wordt er vrolijk van
Zeker als je er een vrolijk stofje voor gebruikt
zoals dit gekoesterde lapje van Cotton & Steel



Janneke


Met een Janneke kon het niet misgaan
Ik maakte het kleinste maatje nog een beetje kleiner
Little lady Olivia is nog maar een paar weken jong
en dan kan ze het gelijk al aandoen
*fingers crossed*


Janneke


Van die mini babybroekkousjes, 
een body met lange mouwen en een truitje
Ik zie het al helemaal voor me
:)


Janneke

 Veel kleurtjes
dus multicombineerbaar
:) 


Patroon: Janneke - Sisko by Mieke
Stof: Cotton & Steel - Persistance prevails - Liessellove



20 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Het stofje past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooi! Het lapje ligt hier ook te wachten om verwerkt te worden tot babyjurkje... Mag ik jou idee pikken?
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zo schattig uit. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi jurkje! En inderdaad met veel te combineren, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Fan van het patroontje én van het stofje! Echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ligt ook nog een lapje van dit stofje, ik ga er regelmatig over aaien :-) perfect voor een mini-tje ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!