vrijdag 12 september 2014

Zwangerschaps Eva dress


Vorige week kreeg ik van mijn ventje
voor mijn verjaardag
een schoon tricotje van bij Bobby Sewing
Volgens mij eentje van Fragile

Het plan was om daar directomento een kleedje uit te maken

Een verrassingsfeest (echt super!),
een etentje en een idigestie later
(want man, bij Fogos krijg je veel én lekker eten!)
was het weekend al bijna om en had ik nog niets gedaan met dat stofje.

Een patroon was nochtans snel gevonden
De Eva dress vond ik al langer een mooi patroon
Daar nam ik het bovenstuk van
en plakte daar
mits wat aanpassingsgefoefel
de onderkant van de Burda 7828 onder
Maar dan iets breder
Ahja die buik moest daar mee in
:)

Deze dus!

Vanwaar de onderkant van de 7828?
Ik vermoedde dat die mooie schuine stukken
uit de Eva dress op mijn rond buik
niet meer zo mooi zouden uitkomen
:)


Het knippen duurde langer dan het naaien
echt, dat bekken... pfff
Patroontekenen en stofknippen is momenteel 
wel een uitdaging

Stof: Fragile - Bobby Sewing Mortsel
Patroon: bovenkant - Eva dress, onderkant - Burda 7828

23 opmerkingen:

  1. Schoon, idd fragile, heb ik ook nog liggen. Prachtig buikje al!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficitat met de zwangerschap! Tof kleedje. Ik ga dat ook eens proberen, die Eva Dress met een Burda-onderkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai schoon seg, knap stofke heeft em da zelf gekozen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed aangepast! Trouwens, ik denk dat jij ook prachtig zou staan met een rechte lap tricot...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je zwangerschap! Wat een mooi kleedje, supermooi stofje. Hierin kan je stoefen met je mooi buikje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan! Jij zou met elk patroontje wel staan!
    Geniet maar verder van je zwangerschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Mooi buikje ook! De mijne zit heel wat lager :)
    Ik doe mijn best om volgende week ook es een zwangerschapskleedje in elkaar te boksen, ben er nog niet over uit welk patroon het zal worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. staat je goed: het kleedje en de buik. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schoon kleedje, en een magnifiek buikje. Geniet er van, en hopelijk niet te veel last van dat bekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je staat er echt mooi mee! Knap bol buikje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, zo'n mooi buikje al ! En dan zo mooi verpakt ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da's een mooi zwangerschapskleedje!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ge straalt! Zo'n mooi kleedje. Ik heb een vermoeden dat er nog gaan volgen, volgens mij zit het supergoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw helemaal geslaagd! en wat een mooi buikje heb je al!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ge staat er mee, en wat een schoon buikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof kleedje! Geniet van je buikje... bij mij lijkt het alweer een eeuwigheid voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stof, zit vast lekker zo om je buik.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi jurkje, en het genoegen om kennis te maken (met je blog dan) is geheel en al wederzijds!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!