zaterdag 3 augustus 2013

Schatten op zolder

Toen we een tijdje geleden ons huis kochten
stond er nog een oude kist op zolder

wel helemaal vol rommel
vol splinters,
vol stof en spinnen 
:)
verwaarloosd,
vervallen,
geroest,
...

houten kist restaureren
Buiten de rommel, een echte schatkist dus!

Na heel wat
schuren, verven,
boren, schroeven,
zagen, kloppen,
(ik voelde me wel stoer met de power tools hihi)
ziet onze schatkist er zo uit

houten kist restaureren

Ik liet een stuk schuimrubber op maat snijden
voor een lekker zacht zitkussen bovenaan
dit is dus het okergele strepengeval van in mijn vorige post
:)
aan de overtrek voorzag ik enkele linten om alles op zijn plaats te houden
achteraan zit een heavy duty rits om het wasbaar te houden


en zo'n zware rits is wel nodig
zo'n groot kussen in een passende hoes krijgen is niet iets 
wat een sissy rits overleefd zou hebben
toch niet met mijn geduld haha

zie je die knoest?
vind ik suuuupermooi
:) 


patroon: ff logisch nadenken ;)
ijzerwaren van bij Gamma

De bouwwerf op de achtergrond is trouwens onze zolder
AKA the penthouse suite
of onze bijna-slaapkamer
fingers crossed
:)

5 opmerkingen:

  1. Die kist is een juweeltje geworden ! Daar zal wel wat werk aan geweest zijn, maar je hebt dat mooi voor elkaar ! Leuk met het matrasje erop. Wie weet vindt de kat er haar nieuwe plekje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap , veel werk , maar het loont het resultaat is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!